Ett test kära läsare!

Nu ska JAG testa ER.
Vad kan NI om MIG?
Om ni inte svarar blir jag jävligt besviken asså... HAHAHA!

maila in svaren till [email protected] !
Deltagarna och vinnaren redovisas om 1 vecka i bloggen.
Ska komma på ett bra pris till vinnaren.

1. Mitt andranamn?
2. Var är jag uppvuxen?
3. Vad heter min systerdotter?
4. Hur länge har jag varit ihop med Fredde?
5. Mitt personnummer? (sex siffror).
6. Vad heter min pappa och mamma?
7. Vad är min syster utbildad till?
8. Hur lång är jag?
9. Ögonfärg?
10. Vad hette min kanin?
11. Hur gammal är min lillebror?
12. Vad jobbar min sambo Fredrik som just nu?



KOM IGEN NU FEGISAR!
Alla är välkomna att deltaga :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Alex

1. Kaisa

2. Hjoggböle

3. Polly

4. 6år

5. 850415

6. Margita och Rolf

7. Lärare

8. 168cm

9. Bruna

10. Doris

11. I korpis som en snäll sambo, som bjuder på resa sådär hips vips:)



Haha, vore kul om det var rätt på nån haha :)

2009-03-31 @ 16:16:36
URL: http://luma.blogg.se/
Postat av: Anna E

Euhm, kan 2 av frågorna iaf.

Systerdottern heter väl Polly å du kommer från Hjogg. Visst?

Hade tippat på 7 år som du och Fredde har hållit ihop.



Kramiz Anna

2009-04-01 @ 09:46:48
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: Idha

Men smart att skriva i kommentatorsfältet...

2009-04-01 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0