Egon eller Harry?

Idag fyller mitt körkort år, 6 ÅR! Tänk vad tiden går fort.

Är ledig i helgen.. men sen väntar två jobbhelger på raken.. först en på psyk och sen en på Annagården.
Det är ju pengar.. när man jobbar bränner man ju inga pengar heller.. men visst fan är man hellre ledig!

Va ledig i onsdags så jag åkte ner till syrran, Isse och lilla Polkis.
Hon kan charma en död tammefan! Sötare än socker och gladare än en OS-guldvinnare.
Jag är så sugen på en egen liten unge.
En liten Egon. Haha! Polly och Egon skulle bli de bästa kusinerna! :)

Fredde har dock redan bestämt att en eventuell son skall döpas till Harry.
Harry? Nä.. Harry känns mer som en hund.. eller en häst.
Men om han ger med sig och vill skaffa barn NU så lovar jag att ungen får heta Harry.. vare sig det är en flicka eller en pojke. HAHAHA... Nä, riktigt så desperat är jag inte. Jag har ju Polly och lilla Mille att mysa med :)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Stigge

SNyggt ... Men var e alla bilderna ..;)

Kram Från jag !! :)

2009-03-20 @ 18:22:57
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Anna E

harry? Egon?

Allvarligt Johanna?? Ni måste tänka på barnet, blir ju mobbat.hahaha

2009-03-20 @ 19:27:16
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: Elin

jaaaa du... vår gammstövere hette Harry!!!

2009-03-20 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0