Bortgjord

Galen jag va igår kanske?
Känner mig ganska dum.. för Fredde kommer hem snart.. HAHAHA!
Han åker dock tillbaka imorgonkväll.. men vi hinner iallafall se varann ikväll och imorrn kväll.

Idag är min enda lediga dag denna vecka.
Nästa vecka ser likadan ut. Bara ledig torsdag.
I helgen ska jag jobba extra på psyk och nästa helg är det min helg på annagården.
Känns bra att jobba lite extra på psyk, inte dumt med lite mer pengar... sen trivs jag så bra på 1:an!

Har nyss gått en timmes promme med Lina Vik! Skönt att gå i solen men det va inte så varmt som jag trodde.
KusinUlla bjuder på tacos ikväll! Hon är snäll hon! Ska bli gött :)

Puss på rumpen


Kommentarer
Postat av: Stigge

Hej baby ... Hoppas allt e bra ... Du e utmanad ..;) Kram ..

2009-03-26 @ 18:37:25
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Stigge

ggr 2

2009-03-27 @ 10:12:14
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0