Nu ÄR det SOMMAR!!

Det blev volleyboll ikväll med Elin, Markus, Janni, Robin, Lina Wik & Jeppe!
Volleyboll är lika med sommar!! :)
Hur härligt som helst. Vi spelade i två timmar!



Igår cyklade jag till Ursviken. På vintern kan man inte cykla till Ursviken. På vintern kan man inte cykla alls. Inte jag iallafall!

Så nu är det klubbat. Sommaren är här. And I like it!



Fick ett trevligt samtal av min kära vän Madde tidigare ikväll.
Bra initiativ! Nu får vi tummen ur och tar en fika :) Kanske på Hjoggböleträsket?? ;)

Idag har varit en mycket bra dag. Trots att jag jobbade 8-17. Man kan ha kul fastän man jobbar heltid.
Det här blir nog en bra sommar ändå!


Kommentarer
Postat av: Eve F

Aaaaavis på volleybolle! Så otroligt somrigt å kul :-)) Är hemma v.28 tom v.30. Hoppas vi hinner gö nå? Kraaam

2009-06-24 @ 22:14:59
Postat av: Johanna

Hej fina Eve! Jag saknar er!!! Självklart ska vi hinna med att ses! Jag jobbar ju heltid.. men vi får planera in nån dag/kväll!! PUSS

2009-06-25 @ 17:00:55
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0