Jag vet.......

Jag vet, jag vet jag vet........
Jag är den sämsta bloggaren.

Midsommar va grejt! Firades i Hjoggböle med familj och vänner!
Hann även svänga förbi Addes stuga och säga HALLÅÅÅ! Och träffa Adams nyfunna, söta fjälla!
Jag är så glad för din skull ABam! :)

Lördagen va inte lika kul. Steg upp 14:45. Jag fattar inte varför jag blir så bakis.
Börjar jag bli gammal? Eller är det survinet?
Hädanefter blir det bara vatten efter midnatt!!

Måste ju gratta lillebror till studenten också! Har inte gjort det i bloggen.
Så därför bjuder jag på en bild av min helfräscha bror ;)



Studentfirandet:
   
La familia                                  Polly                       Wille & hans medbrottslingar!

Kommentarer
Postat av: Wille

Hehe, ty =)

2009-06-23 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0