god damn it

Jag hann bara hem från Thailand så började festen om.
Onsdag - fest med Brogården
Fredag - fest med ssk-klassen
Lördag - tjejfest med Lina, Elin & Ingela.

Igår kom baksmällan - med besked.
Jag gick trots detta och röstade. I mjukisbyxor, skum tröja och ful keps.
När jag kom in i vallokalen kände jag mig som Skellefteås största knarkare.
Kontrollanterna tittade då på mig som att jag var det.
Jag ska aldrig mer festa.

Jag ska i alla fall vara nykter fram till midsommar. Jävligt nykter!

Tack för god pizza igår vrakgänget! Janni, Robbe, Emelie & Anders.
Janni chockerade oss med diverse mystiska internetsidor!! HAHAHAHA!

Och nej, jag är inte med i 10-metersklubben.  HAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Janni

Pizzan satt bra!

Du: "Det här borde vi göra varje bakis-dag!"

Vi: "Fast det ju bara du som är bakis?!" Hahaha.

2009-06-09 @ 15:41:40
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag hade inga hjärnceller i söndags. Allt va som i en dimma!!! HAHAHA!

2009-06-09 @ 18:52:44
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha ojdå, blev det så tungt :P

2009-06-11 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0