stugan imorrn <3

Imorrn slutar jag 15:00 och är ledig ända till lördag kl. 15:00.
Sen jobbar jag 7 dagar på raken varav ett dubbelskift. Och tro inte att jag varit så dum så jag har tagit på mig extraskift.. nej då, mitt schema ser ut så...

Men imorrn blir det stugan! Och som jag har längtat! Jag & Fredde ska köpa blommor och pyssel och bara mysa i stugan! Jag är så lycklig över att vara ledig i två dygn!

Ikväll har vi fikat på Ainas med Mac & Elin. Myspys. Sen hade vi inget att göra så vi gömde oss för varandra (med bilarna).. blev en riktigt rolig lek. Jag och Fredde va helt säkra på att vi va på rätt spår.. vi körde som tok över Viktoriabron mot Skeria. Vi upptäckte alldeles försent att M & E hade parkerat utanför polishuset. HAHAHA! Jag skrattade så jag grät.

Miljöförstöring? Va? Ja, okej då...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bilkurra är ju skojigt :) hihi..

2009-07-09 @ 12:57:26
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Elin

din stackare!!! jobba inte ihjäl dig!!! Njut nu av ledigheten!!!

2009-07-09 @ 17:43:56
Postat av: Emelie

hahaha, ja nog kan jag designa din fina blogg nån gång nog! Säg bara till! Jag kan börja på den ikväll. vilken färg ska du ha? sommrig? Grön o gul e fint :) vi ha ett kort på dig från Idhas bröllop som är superfin :)



Meen, du få maila om du ska ha nå bilder o så på dig :) Ska de stå Johanna? Liqu? ja, jag fixar dedär!

2009-07-09 @ 18:26:31
URL: http://hemliagent.blogspot.com
Postat av: Emelie

hahaha, ja nog kan jag designa din fina blogg nån gång nog! Säg bara till! Jag kan börja på den ikväll. vilken färg ska du ha? sommrig? Grön o gul e fint :) vi ha ett kort på dig från Idhas bröllop som är superfin :)



Meen, du få maila om du ska ha nå bilder o så på dig :) Ska de stå Johanna? Liqu? ja, jag fixar dedär!

2009-07-09 @ 18:26:50
URL: http://hemliagent.blogspot.com
Postat av: Johanna

Emelie: Vad gullig du är! Om du säger att jag är fin på den bilden så tror jag dig. Du kan ju ta bilden på mig och Fredde från min blogg där vi har mössor.. från 26/5-08. :) Om du hittar den. Behöver du mitt lösen eller nå mer?? Jag väntar med spänning!! PUSS

2009-07-09 @ 19:48:40
Postat av: Emelie

Nej, jag behöver inte ditt lösen. Eller du vet kanske hur man byter bild där uppe iställe för bloggbeskrivning?



Eller så kan jag göra de, men de kan vi ta senare då bilden e klar vettu :)



Men herregud, söt? Jag gör ju bara lite bloggtrams i photoshop :P men tack ändå!



Jag väntar också med spänning på din reaktion!

2009-07-10 @ 00:43:17
URL: http://hemliagent.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack Emelie! Det är mycke värt. Jag e ju värdelös på sånt där!! puss!

2009-07-10 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0