crazy people :)

Vi har landat i stugan med våra goda vänner Markuc och Elin!

Elin beskriver sin pojkvän Markus utan att riktigt tänka efter...

"Han är en ny människa som inte vet nånting"...

HAHAHAHA! Jag & Fredde dog.

Markus ligger förkrossad i fosterställning på golvet.


Markus & Elin - Det halkiga paret.

På tal om dom förresten...

Jag: Elin! Lukta på mina pioner.. de luktar jättegott!
Elin: MMMMM, jag känner igen den här lukten!?

Lite senare...

Jag: vad fan är det som luktar spya?!
Fredde: Det är de där jävla pionerna!

HAHAHA! Varför kände Elin igen lukten?
OCH VARFÖR TYCKTE JAG ATT DET LUKTADE GOTT??

And the night goes on...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska du vara i stugan hela sommaren du?

2009-07-11 @ 13:39:16
URL: http://www.sannaronn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0