Året som gått

Lista stulen av http://jonnaan.blogspot.com

2008

1. Gjorde du något i 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag satte min fot på psyket för första gången (praktik), jag grät då jag såg en nyfödd (Polly), jag åkte bil med min lillebror... ja men massa saker :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några...?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster och Isse blev föräldrar till världens sötaste Polly!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen som stod mig nära.

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien i Augusti.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Hmm.. En skoter!!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29/6 - Då föddes Polly.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag är en av få i klassen som fått  ett jobberbjudande!

9. Största misstaget?
Alldeles för mycket onyttigheter...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

11. Bästa köpet?
Min bärbara dator!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar.. 2:a kommer nog mitt hår.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag klarat allt i skolan, att Polly kom till världen och att lillebror fixade körkortet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm your's, Rockstar och So What.

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj vad svårt.. gladare tror jag!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, haft mer tid till kompisar och talat om för alla hur fina de är!! ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Snusat...

18. Hur tillbringade du julen?
På Brogården, i Hjoggböle, hos Anki och hos Torgny.

19. Blev du kär i år?
Inte blev, har ju varit kär i Fredde sen 2000.

20. Hur många one night stands?
Inget.

21. Favoritprogram på TV?
Desperata husfruar & Scrubs.

23. Bästa boken du läste i år?
Palliativ vård.. den va fan bra!

24. Största musikaliska upptäckten?
Vraket Emelie. Hon kingar i singstar!

25. Något du önskade dig och fick?
Jag fick allt på min önskelista denna jul!! :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nä..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fikade och va glad!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En förlovningsring kanske.

30. Vad fick dig att må bra?
Barn får mig att må bra. Bus med Polly & Leo. Mina favoritungar!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm... ingen aning.

32. Vem saknade du?
En av mina bästa vänner.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Freddes Bravidapolare går inte av för hackor! Och Polly förstås!

34. Mest stolt över?
Att jag tar min sjuksköterskeexamen om 13 dagar!!

35. Högsta önskan just nu?
Att psyk avdelning 1 erbjuder mig ett jobb!

Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0