STRESS

GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Vilken dag!
Jag börjar va nervös inför sången (trots att jag skrev igår att jag inte va det).
Det är mycket att fixa inför festen på lördag.
Jag måste på stan och handla grejer till min outfit.
Jag ska på ett VIKTIGT möte imorrn som kan avgöra min framtid.
Jag måste baka till klassfikat....
Jag måste baka inför festen.
Jag har massa presenter som ska inhandlas.... and so on.

Därför har jag inte tid att bry mig om så mycket annat.
Min hjärna är full.

Ingela kom förbi ikväll! Mycket trevligt och uppskattat! :)
Skönt att prata av sig lite stress.
Hon lovade att hjälpa till inför lördagen!!
Maja har också erbjudit sig att hjälpa mig!!

Tack för att ni lugnar mig när jag spårar ur och för att ni förstår när jag behöver hjälp!!

JAG BEHÖVER SÖMN!

Kommentarer
Postat av: maja

ta det bara lugnt, allting ordnar sig!! bara å ring om det är nåt.

2009-01-14 @ 13:35:42
Postat av: Johanna

Tack världens bästase bästaste vän :) I löv U!!

2009-01-14 @ 23:54:00
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0