inskolning!

Igår blev jag utelåst.
Glömde nycklarna i forumsalen efter genrepet och ingen va kvar på skolan.
ingen bilnyckel och ingen lägenhetsnyckel.
Eftersom Fredde va kvar på jobb i Korpilombilo (fortfarande på riktigt) så våldgästade jag hos Janni som bjöd på skitgoda plättar med hallonsylt och grädde. MUMMA!
Janni hade inte heller haft den bästa dagen så vi beklagade oss för varandra.
Jag fick ett nervöst sammanbrott på genrepet och mina ben började skakade så mycket så jag fick sitta på en rollator och sjunga! Tänk om det händer imorrn! Men det gör det inte... champagnefrukost brukar lugna nerverna :)

Mys på Old W med Lina & Elin!
Tack tjejer för en lugn myskväll!
Och tack för blommorna! :)
______________________________________________

Chefen på psyk. avd. 1 ringde idag.
JAG SKA SKOLAS IN DÄR PÅ MÅNDAG!!!!
Så då kan jag springvikariera lite där också eftersom jobbet på Annagården är på 75 %.
Så nu har jag två jobb!
Känns GREAT!

Imorrn ska jag sjunga solo.
Håll tummarna!

Klassfest april 2008

Ros-Marie, Alexandra & Maria shakar loss!

Janni & Vickan!
 Och många många fler....

Jag har verkligen gått i en härlig klass.
Det blir nog tårar imorrn.

Legitimerad sjuksköterska - 1 dag kvar!

Kommentarer
Postat av: jonna

Ojså det var ju inte så kul att bli utelåst :S Skönt att det var på onsdag och inte torsdag :D PUSs ses imorgon :)

2009-01-15 @ 21:25:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Janni

Härligt med inskolning på psyket!! :)

Idag är det dagen vi väntat på i dryga tre år, fan va kul! Vi ses snart

2009-01-16 @ 08:13:11
URL: http://janniwallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0