Bowl-ingela

Tjejkväll i fredags med Maja & Lina.
Snuskprat och bus.
Adam, den stackarn blev lurad av oss.
Vi spelade honom ett spratt som nästan va under bältet..
Hoppas att han inte grät sig till sömns. Men han skrattade då gott.. nästan lika mycket som vi gjorde :)

Vem fan har 6 citroner hemma bara så där?? HAHAHA!

Hoppas bebben kommer snart Maja!! Då kommer jag och myser :)

Annars en lugn helg.. Bowling igår. Ingela är inte dålig!
175 poäng utan problem på en serie.. själv hankar jag mig fram och blev stolt då jag kom över 100 (104) :)

Imorrn åker Fredde till Korpis igen och jag börjar på min schemarad på Annagården.
Imorrn börjar också mitt nya liv (för 712:e gången).
Men NU är det på riktigt!!!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ohh vi har också varit och bowlat för någon dag sen. Det är som kul även om man inte så så duktig :P Hehe.. hur lever livet annars då? PUSS

2009-02-01 @ 19:46:00
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0