Tjejkväll med psyket!

Hallå!

Hemkommen efter en mysig kväll i en fantastisk grillkåta i Boliden.
Vi hade tjejkväll med psyket och var bjudna till självaste chefen!
Wokad kyckling och grönsaker till middag och sen wokade frukter & bär med sirap, vit choklad och gräddglass till efterrätt! Mycket gott =) Vi delade även ut julklappar och jag fick en finfin kokbok med festrätter!

Jag har blivit erbjuden en rad på Ömheten, jag har tackat ja till några nätter i januari (fick faktiskt välja först då jag va överst på LAS-listan!!) Så jag tog 7 nätter... sa att jag ville fundera mer på om jag vill boka upp mig alltför mycket. Jag brinner ju för psyk och har nästan bestämt mig för att kämpa mig fram till en rad där vilket kommer att betyda fler somrar med jobb. Men det är det värt. Man ska följa sitt hjärta! Fredde har lovat att inte kasta ut mig om jag inte får ihop så stora månadslöner... men än har då det inte varit nåt problem.

Så då vet ni. Men tack för alla goda råd i föregående inlägg! =)
Imorrn fortsätter julklappsjakten för mig, jag har många klappar kvar att inhandla! Alldeles för många!

Jag och Emelie (a.k.a. vraket) ska byta klappar i år... men vi ska köpa en fulklapp. Vi ska alltså hitta det fulaste och mest meningslösa vi kan och ge till varann. HAHAHA! Jag garanterar succé!

Nu äre natti!

Kommentarer
Postat av: Tamara

Det här kan vara bloggvärldens bästa rubrik ever.

2009-12-21 @ 08:19:08
URL: http://textuelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahaha! tack...? =)

2009-12-22 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0