1:a december!

Både bloggen och jag är döende. Det är god omvårdnad som gäller.

Jag har varit förkyld i tusen år nu! Jag låter som tio karlar när jag pratar.
Hostar gör jag också, och snorar.

Ska pallra mig på Ica maxi och handla nu. Ikväll blir det gomiddag - Grekisk pyttipanna!

Är arbetslös i veckan vilket suger. Men jag vet ändå inte om jag hade kunnat jobba pga förkylningen.
Lika bra att passa på att vila upp sig. Jobb fredag på psyk och lördag på Annagården.

På lördagkväll blir det lyxig tjejkväll på Attityd. Vi blir tio tjejer som ska hjälpas åt att fixa varandra och sen ska även nån "spa-tjej" va där och ge oss behandlingar... jag har inte bestämt mig vad jag ska göra än... men det blir säkert massage :) Efter det blir det middag ute och sen kanske en pubrunda :)

1:a december idag! Underbart att snön äntligen har kommit! Nu har julstämningen börjat infinna sig. Som de flesta vet missbrukar jag julpynt... men jag har hållit mig lugn i år... jag har inte köpt en enda tomte.

Nu måste jag gå och hosta upp en alien.
HOJ.


Kommentarer
Postat av: Stigge

Då är du bjuden på fika på lördag då !!!

2009-12-01 @ 21:39:16
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Linn

Härligt med uppdatering!



Hoppas ni har vägarna förbi G falmark nån dag! ;)



Kramis

2009-12-01 @ 21:42:02
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: du vet vem!

RECEPT!!

2009-12-02 @ 04:33:18
Postat av: Johanna

2009-12-02 @ 09:35:43
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Johanna igen

Tack Stigge! Fika it is!

Emma: Jag ska skriva in receptet!

Linn: Det måste vi absolut ha! :)

2009-12-02 @ 09:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0