Stop! In the name of love..

Mitt fullständiga namn : Johanna Kristina Lindquist
Här är jag född : Skellefteå
Mina föräldrars namn : Åke & Margita
Mina syskon heter : Idha & William
Min kille/sambo/man heter : Fredrik
Detta är personer som jag kan säga allt till : Fredrik, mina syskon, Maja.
En ledig helg tillbringar jag gärna såhär : i stugan med alla mina fina vänner.
Jag förlorade min oskuld när jag var : tonåring
Jag tror på : spöken
Jag tror inte på : influensavaccin
Detta är min dåliga vana : snus, vin & skräpmat.
Detta skulle jag vilja göra : resa, gifta mig & skaffa barn (gärna samtidigt!) haha.
Favortifärg : varierar
Storleken på mina skor är : 38
Stjärntecken : fisk
Ögonfärg : bruna
Födelsedatum : 9:e mars 1985
Detta är jag rädd för : typ allt som flyger.
Detta jobbar jag med : Sjuksköterska
På tv kollar jag helst på : TV-serier som Scrubs, 2½ men, Sex and the city o.s.v.
Så här många ungar vill jag ha : 3
I framtiden skulle jag vilja bo i : ett stort hus på landet.
Humör : Oftast glad men med kort stubin.
Gjort idag : Jobbat 08:00-16:30.
Planer för dagen : Laga mat, handla, städa.
Lyssnar på : Radio
Läser : Män som hatar kvinnor-triologin. Är i slutet på bok 3. Mycket spännande!
Dricker helst : vatten eller vitt vin.
Äter helst : husmanskost.
Bästa : Att jag fått ett vik på psyk till mitten på oktober :)
Sämsta : Att Skellefteå kommun räknar ens LAS-dagar och ser till så att man aldrig får sin TVA!
Väder :  Sol men blåsigt.

Inte ska ni tro att man får jobba nå extra när man är nära sin TVA. Ingen som bryr sig att man jobbat heltid hela sommaren och tammefan jobbat för 3 sköterskor.. nej då! Är man snart poolad så behövs man plötsligt inte längre.
De sitter och räknar dagar. "Nu har Johanna så lite dagar kvar så nu får ni inte ringa ut henne nå mer."

Nä landstinget here I come.. men det kanske funkar så där också??

Nu är jag bara sur.

Kommentarer
Postat av: Janni

Jag skulle tro att det funkar så på VLL också... Men i slutändan så straffar det sig, men det tar väl ett tag att inse för dom som sitter på tronen.

2009-08-24 @ 17:31:21
Postat av: Anonym

Janni: Det tror jag också. Vi sitter i skiten. Lika bra att bli hemmafu och baka och föda barn.

2009-08-24 @ 19:01:11
Postat av: Emelie

Hej, nej...jag ska inte banta bort mig helt,men en del av mig ska ju bort :P



Ja, men suveränt att du e på Frille o sverre

2009-08-24 @ 22:58:45
URL: http://hemliagent.blogspot.com
Postat av: sussie

Hej, först låste jag bloggen, sen låste jag upp den igen, men ingen tar sig in...jag har ingen aning om vad det är för fel, emn jag kämpar fortfarande med problemet =)

2009-08-25 @ 14:03:36
Postat av: Jonna

skojig lista, snodde den ;) PUSS

2009-08-25 @ 14:56:35
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Emelie: Jag tycker du är fin som du är, bara så du vet :)

Sussie: Okej, jag försöker ha tålamod :)

Jonna: ´Jag har också snott den :) PUSS

2009-08-25 @ 18:04:27
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja det är skönt att ha liite fast ett tag iaf ;) Hmm, gode mkt lite äldre, multisjuka. LIte demens. Rehab heter den nog nu... Jaa kankse inte det roligaste så om jag fått välja, men jag trivs :) Skönt för dig på psyk också ;) Och du gillar ju det där så!! PUSSS

2009-08-26 @ 00:57:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: makja

hör av dig så käkar vi kebab !

2009-08-26 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0