sämst

Jag vet! Jag är skitdålig på att blogga.

Leo 4 år: Fredde.. har ni nån marmelad?
Fredde: Nej, jag tror inte det.
Leo: Då är det bäst att du far och handlar så att det finns.

Barn har så skön inställning! Själv skulle man ju knappt vågat fråga om det fanns marmelad.. och jag skulle då verkligen aldrig våga be någon fara och handla åt mig! HAHAHAHA!

Jag är ledig imorrn! Sen har jag gått med på en riktigt bra deal! Det saknades en ssk på onsdagnatt så jag har tagit på mig den. Ja.. eller jag blir ju inte rik. Men det var för bra för att säga nej.

Imorrn blir det mys med Maja, Leo & Mille.

Kommentarer
Postat av: Tess

Fick iaf en veckas sjukskrivning men det var på håret. Dom borde ju egentligen kunna sjukskriva mig från det första datumet då jag var på akuten men orkar inte tjaffsa. Man ska fan vara frisk när man har med sjukvården att göra.

2009-08-04 @ 08:56:51
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Postat av: EBo

Är det sommaravtalet som hägrar? =)

2009-08-04 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0