Män som hatar kvinnor

Nu blir det film med Fredde, Tompa & Ingela! Vi ska se "Män som hatar kvinnor".
Jag har precis läst ut triologin av Stieg Larsson så jag har JÄVLIGT höga förväntningar!
Men jag har hört att böckerna är mycket bättre än filmen.. brukar det inte alltid vara så?

Sista passet på Annagården gjordes idag. Jag kommer verkligen att sakna alla fina människor som jobbar där. Även många av pensionärerna kommer att bli saknade!
Jag avslutade min tid där med 8,25 timmar KVAL övertid! Klirr i kassan :)

På måndag stegar jag in på psyk igen. Känns faktiskt kanon!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra E

Vi kommer såklart att sakna dej med, som tusan!! (jag tar ansvaret att jag talar för all personal, iaf övervåningen!!) Hoppas verkligen du kommer trivas på psyk, å att vi ses på A nångång, natt eller dag :)

2009-08-30 @ 00:05:52
Postat av: Johanna

Vad gullig du är Sandra! Tack så mycket. Lycka till med skolan nu :) Puss!

2009-08-30 @ 10:50:01
Postat av: Tess

Böckerna är betydligt bättre men filmen är ändå bra.Jag hade precis läst män som hatar kvinnor när den kom på bio så jag satt mest och störde mig på det som fanns i boken men inte i filmen.Är nog bättre om man inte kommer ihåg alla detaljer. Men trots det så var den himla bra och jag är grymt peppad på den andra filmen!

2009-08-31 @ 08:34:27
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst känns det ändå tråkigt att det inte blir fler böcker?han hade ju ändå tänkt skriva flera stycken till.Och att det finns en som är i princip klar men inte kommer släppas. Man blir helt inne i böckerna,vill bara läsa mer!Jag hade egentligen inte tänkt och läsa böckerna för jag tyckte att dom verkade så sega men jag kände ändå att jag ville läsa den innan jag såg bion.sen blev jag helt fast!

2009-08-31 @ 21:05:41
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Postat av: Stigge

Johanna .. Messa mej för ja har bytt telefon å har inte ditt nummer !!

Puss

2009-09-02 @ 23:26:01
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0