kräftkalas

50:års fest ikväll. Min svågers mamma har fyllt jämnt och bjuder in till kräftkalas!
Jag och Fredde känner oss hedrade att få komma!
Om jag har förstått det rätt så kommer det att bjudas på en hel del sång och musik av bl.a. min syster.



En av mina lärare från sköterskeutbildningen ska dit. Jag ska visst sitta bredvid henne! Pia W, the one and only! Hon e ju bara för go!

Tur som fan att det inte va M.Bu. Hur kul kan hon va på fest? Inte så kul.
En annan lärare jag INTE skulle vilja ha som bordsdam är "Livet i en berg-och-dal-bana-tanten". Jag ryser av bara tanken.. Jag tänker inte fortsätta med denna lista.. då får jag hålla på hela kvällen. 

 
Nä. Duschen, presentinslagning, make-over, fest!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Janni

Ja Pia är nog en av dom finaste lärarna jag någonsin haft, som sagt: go å gla'!

Haha!!! Vi måste träffas snart! Jag, du och Emelie och köra våra imitationer! Emelies imitation av M.Bu är inte att leka med!

2009-08-15 @ 22:49:37
URL: http://janniwallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0