bombad

JAG HAR GJORT DET SJUKASTE!

Idag skulle jag ha jobbat 8:00-17:00. Jag vaknade kl. 11:30!!!!
Har inget minne av att väckarn ringt...
I paniken skyndade jag mig att ringa mina kollegor på Annagården.
- VARFÖR I HELVETE HAR NI INTE RINGT OCH VÄCKT MIG!?!
- Ja men vi trodde att du kanske hade bytt dag eller nånting eftersom vi redan var 3 st idag.
- Jaha.. men vad gör jag nu då?

Så nu är jag ledig idag istället för imorgon.
Det är läääääänge sen jag sov till halv 12! Okej om man försöver sig en kvart.. men inte 3½ timme!
Jag känner mig helt bombad..

Oftast är man ju inställd på att vara ledig och har hunnit tänka ut vad man ska sysselsätta sig med.
När man bara blir ledig utan förvarning känns det inte lika kul att vara ledig.

Vi ska i alla fall på husvisning ikväll och sen blir det volleyboll. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vafan jag lär mig aldrig. DOH!!!

2009-08-12 @ 14:07:40
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Stigge

ha ha ha !!!

Å du brukar gnälla på mej !!!

Den som skrattar bäst skrattar sist ...;)

2009-08-12 @ 16:31:06
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: maja

kul, vi följer!

2009-08-12 @ 17:43:15
Postat av: Evelina

Oj! De va bra gjort! Jag har faktiskt försovit mig när jag hade timmar en gång.. men de slår inte de här! Husvisning? Nu blev jag nyfiken! Vart va den??

2009-08-12 @ 19:34:03
URL: http://mittlivsomevelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eve: Vi va och kollade på huset i Bodan för 4 miljoner :) För vi är ju jätterika, hästintresserade och har all tid i världen. NOT. Men det va kul att fara och kolla. Det va bra skog så vi får se hur det blir. Troligen går huset för mer än 4 mille och då får vi nog ge oss..



Carkan: HAHAHA!



Stigge: I know.. du vinner :)



Maja: Var ni där? :P



2009-08-12 @ 20:57:04
Postat av: Janni

Haha!!

2009-08-13 @ 17:37:14
Postat av: Jonna

åhh herregud det var ju inte bra alls... :S Men skönt att det löste sig :) Virrpanna!

2009-08-13 @ 19:27:00
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: maja

det var vi som köpte huset...Ska göra om det till ett motionsspa: Medans man motionerar så får man massage och stannar man och vilar så får man fotvård.

2009-08-13 @ 20:03:16
Postat av: Johanna

Maj-Lis: Jag visste att det va ni! Jag såg nån i hatt och solbrillor som strök runt husknutarna på alla 4. Jag känner igen min lus när jag ser henne.



Jonna & Janni: Ja, ni vet ju hur jag kan vara :)

2009-08-13 @ 22:26:50
Postat av: Alexandra

Hahaha, jag dör:)

Så roligt, vart har ni tittat på hus?:)

2009-08-15 @ 22:58:15
URL: http://luma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0