badaboooom

Jag har härmed påbörjat årets vårstädning!
Rensat i vårt "tredjurum" som mest liknade ett förråd, satt om ALLA blommor och gett dem en dusch, dammat och torkat saker, rengjort spisen så den skiner m.m. Än är det mycket kvar men det känns skönt att jag fick ett il.

Nu ska jag åka till ******** och överraska en släkting till mig som precis flyttat. Hon ska få ärva lite grejer av mig. En golvvas och en kaffeburk. Jag har också satt om en finfin blomma i en finfin kruka som hon ska få. Sen ska hon få en champagneflaska för att hon fyllt år. Hoppas hon blir glad!!

Har umgåtts med söta lilla Maja idag. Vi älskar varann innerligt. :)
Leo är så klok. Jag kan inte fatta att han fyller 4 år snart. Vi lekte följa Johanna från dagis och det va uppskattat.
Lilla Mille växer så det knakar. Han pruttar i alla fall så det brakar. HAHA. Han ler som en sol och är så glad och snäll.
Vad ni än gör: Kalla inte Mille för "lilleman"!! Det är det värsta hans mor vet.

söta Maja!



Off I go. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Stigge

Shit vad snygg hon var ....:)

Ja visst var dom söta ..:)

2009-04-06 @ 22:38:15
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Stigge

Oj vad jag väntar .....

2009-04-07 @ 15:08:30
Postat av: Johanna

Hon är lite blyg min vän. Man måste ha lite tålamod!

2009-04-08 @ 18:13:09
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Stigge

Mäh ! Man ska inte säga saker om man inte kan hålla de ! ;-)

2009-04-09 @ 20:05:44
Postat av: Maja W

Vad har du nu sagt min vän...?=)..Tack för det Stigge!Men jag tror dock inte att någon kan tycka att en tvåbarnsmamma med hängtissar och hormonrand på magen (som inte alls verkar vilja fara..fan fan fan!!)är snygg.. och som dessutom har en brutalt ärlig 4-åring som oftast är snorig och en liten en som suger mer än sjukvården gör.. HA, där fick jag till det!! =)

2009-04-10 @ 13:39:01
Postat av: Anonym

Ha ha ! De lät nästan som en utmaning ! ;-)

Å hon sa att om jag skrev de jag sagt så skulle jag få ditt nummer ! ;-)

Å barn är alltid ärliga vare sej dom är snoriga eller inte !

Å du var fortfarande snygg ! Men skenet kan ju bedra nog för att jag tvivlar rätt starkt på de ! ;-)

2009-04-10 @ 14:46:27
Postat av: Anonym

Haha! Stigge: Du skrev att Maja va snygg innan jag hann säga till dig att du skulle skriva nåt.. så försök inte komma undan nu!! :)

2009-04-10 @ 18:37:59
Postat av: Stigge

Ha ha nu ska inte du vara sån ! Trodde du stod på min sida ! Men då vet jag var vi har varandra ! ;-)

Nu blir de inte roligt för syster johanna ;-)



Å förresten visste hon ju inte att jag skrev före du sa ! !





2009-04-10 @ 19:38:55
Postat av: Johanna

HAHAHA! Men nu vet hon att du skrev före jag sa ;) Förlåt.. men jag måste ju hålla mig till sanningen!! ;)

2009-04-11 @ 11:38:02
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Stigge

Illa ! !

2009-04-11 @ 13:16:43
Postat av: maja

hahaha, ni är rätt söta... och jag rätt generad..=)

2009-04-12 @ 11:06:10
Postat av: Anonym

Oj men inte behöver du bli generad ! :-) de var ju bara sanning ! ;-) hur är vädret i skeå ? Själv har man äntligen strålande sol för första gången sen i onsdags ! :-)

2009-04-12 @ 13:59:23
Postat av: Johanna

Vädret är strålande idag! SOOOL! :) Fint igår också faktiskt. Men nog vore det bra mycket bättre att befinna sig i fjällen. Jag får nöja mig med att befinna mig på annagården.

2009-04-13 @ 16:02:59
Postat av: Stigge

Inte avis !

Jag e ledig till måndag nästa vecka ! ;-) dock lite skoterkörande för de är så mycket genomslag så man gräver bara ner sej !

2009-04-13 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0