Tävlingen!

Hallå hallå..

Så var det dags att avsläja de rätta svaren på frågorna till tävlingen.
Eftersom min syster spikade (!!!) provet så publicerar jag hennes svar här:

1. Mitt andranamn? Kristina
2. Var är jag uppvuxen? Hjoggböle (Västra Hjoggböle 107)
3. Vad heter min systerdotter? Polly Elaine Karlsson
4. Hur länge har jag varit ihop med Fredde? Sedan 26/5 2000 (eller något sådant!)
5. Mitt personnummer? 19850309
6. Vad heter min pappa och mamma? Stig Åke Daniel och Margita Elaine Lindquist.
7. Vad är min syster utbildad till? Gymnasielärare i franska och svenska, 200 poäng.
8. Hur lång är jag? 170 cm över havet.
9. Ögonfärg? Brun (pepparkornsöga!)
10. Vad hette min kanin? Tuss
11. Hur gammal är min lillebror? 19 år
12. Vad jobbar min sambo Fredrik som just nu? Han jobbar med sprinklerinstallering i Korpilombolo. (Han är rörmokare).

Vann jag? :D

/Idha

Bra jobbat Idha! :)

The WINNER!!! (Hittade tyvärr ingen bättre bild...) Hon är ofta seriös min syster. Ungefär lika ofta som jag ;)

På delad andra plats med bara 1 fel kom Wille och Evelina Fahlgren! Det enda de inte visste va hur lång jag va.
På tredje plats kom Evelina Granberg. Hon missade också bara på min längd men så glömde hon svara på fråga nummer 12..!

Ni som svarade med en kommentar här i bloggen va också duktiga. Ni blir dock diskade! HAHAHA!
Idha, ett vinnarpris väntar!!

Nästa gång ska jag ha klurigare frågor.. muahahaha.
____________________________________________________________________________

Jag dog då jag öppnade skattekuvertet igår.
Jag kommer att få tillbaka på skatten!
Inte lite heller.
Närmare bestämt 13.581 kronor!!! Thank you!
Ka-chiiiiiiiiiiiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Anna E

sweet!! Själv skulle man få igen 53 jädra spänn!! Rik jag blir då ;)

2009-04-08 @ 18:51:10
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: jonna

Var super nöjd över det!! :) själv äkte jag på s*g Jvla skatt, bittert! :S Vad gör du annars? Ses eller nått någon gång ju.. Puss och kram :)

2009-04-08 @ 21:59:24
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Idha

JAG ÄR BÄST! :D Jag fick bara igen 5200 på skatten, så i pris vill jag ha 5000 av dig. Annars är det orättvist! :D

2009-04-09 @ 00:53:01
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Janni

Men satan!!!, då är du verkligen värd det som vi pratade om igår kväll :)

2009-04-09 @ 11:03:07
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha! Idha: Glöm det! :) Janni: Japp!! :) Jonna: Jag jobbar och sliter. Ledig idag dock :) Klart vi måste ses! Måste kolla upp när Vickan har sin klassfest. Anna: Surt, men bättre än att behöva betala tillbaka. 53 kronor är ju ändå en cider på krogen :)

2009-04-09 @ 11:20:51
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag insåg att jag inte skulle bli besegrad i din tävling......fan gör en tävling där jag har en sportslig =)

2009-04-09 @ 17:09:15
Postat av: EBo

Ja det var jag som skrev den namnlösa kommentaren!

2009-04-09 @ 17:38:15
Postat av: EBo

Det var även jag som skrev kommentaren som blev helt jävla galet fel...jag hade dock VG i svenska! Jag insåg naturligt vis att jag SKULLE BLI besegrad....

Redan utbränd?????? =)

2009-04-09 @ 17:39:51
Postat av: EBo

NATURLIGTVIS! Fan jag måste passa mig för särskrivarpolisen!

2009-04-09 @ 17:40:37
Postat av: Johanna

HAHAHAHA! E.Bo.. det går bra för dig :) Du får försöka i nästa tävling!!

2009-04-09 @ 19:36:58
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men snygg! Hur fan kunde jag missa den?

2009-04-17 @ 21:48:28
URL: http://mittlivsomevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0