klirr i kassan

Igår ringde de från psyk och frågade om jag ville ta nattskiftet.
Det gjorde jag. Fick natt hela helgen. Perfekt!
30 timmar klirr i kassan!
Jobbar med Alexandra och Viveka. Det känns tryggt att ha vana skötare runt mig!
Lite spännande är det att va ensam sköterska, men kul också! Alla levde då imorse :)
Jag och Alexandra skrattade så jag hade ont i magen imorse.
Om kommande två nätter blir lika roliga så går jag gärna och jobbar!! :)

Fredde är i Lycksele och hämtar traktorn.
Behöver jag säga mer?

Igår va vi på kalas hos Leo som fyllde 4 år. Han fick en cykelhjälm av oss i present då vi visste att han skulle få en ny cykel. Han är så söt. Spindelmannendräkten var självklart kvällens outfit! Gullunge!
Lilla Mille växer så det knakar. Han skrattar och försöker sätta sig hela tiden.

Gjorde just ett test på facebook som visade att jag inte kommer att få barn förrän om 10 år. 10 år?!?
Jag som vill ha en bebbe NU.

Nu ska jag betala räkningar. KUL.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol.. jag ska typ ha barn om 2år.. odds liksom..=)

2009-04-26 @ 10:47:49
URL: http://tuggbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0