blahablaha

Jag har inte ens berättat att vi har bokat en resa nu!!
Den 17/5 åker jag och Fredde till Thailand. Karon Beach i Phuket!
Resan blev riktigt billig trots 4-stjärnigt hotell :)

I veckan är jag husägare och tonårsmamma.
Svärfar & Carina är i Spanien så jag tar hand om 14-åriga Anneli och huset i Sjöbotten.
Fredde ligger ju borta och jobbar.

Anneli, som annars är känd för att vara bortskämd, har skött sig exemplariskt. Hon har både diskat och lagat mat!
Super nanny Johanna is in the house!! HAHAHA!

Det va nog allt din palt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till resan gumman.. men hur fick du ledigt?! Klart jag måste fråga ;)

2009-04-17 @ 15:52:33
URL: http://tuggbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0