ny vecka...

Det har varit en slapp helg. Tog mig råd att vara ledig heeela helgen :)
Jag & Fredde har varit i stugan och donat. Det är mycket med en stuga. mer än jag kunde ana. Men det är förstås värt det! Jag har målat lite dörrar vita och Fredde har fällt lite träd som skuggat oss i sommar.

Idha, Isak & Polly har varit i Skelet i helgen så självklart hann jag med dom också! Polly är en liten gladskit :) Hon kan charma vem som helst!

Idag har jag varit på en studiedag inom handikappomsorgen. Riktigt mysigt. Skulle absolut kunna tänka mig en karriär där som sjuksköterska.

Ikväll blir det fika med Elin, Ingela & Therese. Therese har fyllt år. Grattis!

Annars är det ganska fullt upp i veckan som vanligt.
Praktik, möte med länsförsäkringar, skolarbete och massor med städning kvar i lägenheten.

Ha en bra vecka! Puss


Polly! stulit bilden från http://samboronbon.blogg.se (syrran).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0