Lovely!

Sitter på skolan och försöker vara duktig.
tyvärr har jag slut pengar på utskrivningskontot så jag kan inte skriva ut artiklarna jag har hittat.
LOVELY!

______________________________

Träffade pappa när jag cyklade hit. Han stod ensam i ett hörn och spanade på poliserna.
Polis & ambulans stod bakom O'learys. Pappa hade frågat Norrans fotograf vad som försegick.
Det va en man som hade rymt från psyket men de hade fått fast honom. Nu väntade de ut hans kompanjon.
Det händer grejer i lilla Skellefteå.

Varför måste vi ha en massa inlämningsuppgifter? Räcker det inte med praktik på heltid?!
Jag har inget liv!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Idha

Isaks morfar har blivit sämre så vi ska hälsa på på Orkidén. Vi kommer alltså till Skell idag. Kanske hinner ses?

2008-09-10 @ 06:52:43
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0