getingjävel!

I måndags när jag kom hem efter att ha jobbat halvnatt så var det bråttom i säng.
Skulle ju upp till skolan på morgonen.
Släckte lampan och snörde mig i sängen... och landade på en geting.
SMÄÄÄÄRTA! Getingen hade krypit ner under mitt täcke.
Tur som fan att han stack mig i vaden... jag sover ju naken.. den hade lika gärna kunnat sticka mig i musen.
Jag överlevde dock denna traumatiska natt efter att mamma fått agera jour.

Pappa: "Det är fan bara du som lägger dig på en geting!"

_____________________________________________________________
Praktiken på Annagården är i gång. Första veckan är gjord.
Sjuksköterskorna där är jättegulliga. Nästa vecka ska jag börja sköta en avdelning.
Ska bli spännande att jobba på riktigt.

4 månader kvar tills jag får min legitimation!
____________________________________________________
Ikväll blir det mys med Thompa & Ingela :)

Trevlig häääälg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ha ha ha! oj så ont, och vilken chock!!! Hoppas ni haft en trevlig resa föressten. Fan johanna, du har legat med en geting!

2008-09-05 @ 16:39:03
URL: http://mittlivsomevelina.blogg.se/
Postat av: Adde

Nä nu får det vara nog,du kan ju inte hålla på och ligga runt sådär,kasta sig på första bästa hårda och spetsiga sak som finns under täcket,fast va fan,nöden har ju ingen lag,.. men stackars geting som inte kan hitta rätt ställa att "sticka" på... höres hej

2008-09-05 @ 23:15:21
Postat av: Janni

Oj! Fy fan vad hemskt! Jag får hurrven!

2008-09-06 @ 10:11:02
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Eve: Det va inte bra sex ;)

Adde: Jag ska försöka sluta.. jag håller på att trappa ner...

Janni: Det va hemskt! Ett trauma i mitt liv ;)

2008-09-06 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0