Bredbar dator

Jag har köpt en BREDBAR dator. Det va i alla fall en sån jag frågade efter när jag kom in på onoff.
Jag kom dock hem med en BÄRBAR dator :) Är så glad över min nya pärla!
Har behövt en under hela studietiden egentligen.. dvs. i 3 års tid. Så dags att köpa en när det är 4 mån kvar!

Håller på att måla dörrar i stugan. Ska dra på andra varvet nu.

Mittbedömningen på praktiken gick jättebra.
En av handledarna sa: "Jag brukar tänka så här: Är det här en sjuksköterska jag skulle vilja jobba med?... Och Johanna är absolut en som jag gärna skulle jobba med!" Sånt värmer :)
Ingen risk för underkännande.

I helgen blir det suring och mys med idha, isak & polly samt mor, far & wille.

Trevlig HÄÄÄLG!

Kommentarer
Postat av: Idha

Vi ses idag! Vi längtar efter mostra.

2008-09-13 @ 07:38:10
Postat av: maja

bredbar haha

2008-09-13 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0