you drive me crazy!

Kom just hem efter en timmes gymmande med Lina.
Det är bara vi som kan få knäböj till nåt snuskigt ;)
Jag fick än en gång bevisat för mig att jag är armsvag.

Emelie ringde igår just när jag parkerade bilen efter en lååååång dag i Bureå.
- Slaskmat?
- JA TACK!
Snacka om att det var det jag hade bett till Gud om hela vägen hem :)
Spank you!

På tal om nåt helt annat.
Om ni nån gång ska ha studenter/praktikanter/lärlingar...
Fråga var personen jobbat/varit tidigare.
Kolla upp vad personen behöver träna på.

Å ta aldrig förgivet att personen inte kan något!

Jag går sista terminen. Jag har pluggat i 3 år.
Jag kan ta venprovtagning.
Jag skulle skämmas om jag som snart färdig syrra inte kunde det!!

Jag säger som Lina: "Ja tål int idioter"!

________________________________
Imorrn kommer Dalle hem :)

puss

Kommentarer
Postat av: Janni

Ja venprovtagning har man ju rätt bra koll på, det är irriterande då de tror att man prioriterar det före allt annat... Haha!

2008-10-23 @ 16:11:52
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag vet! jag blir galen!! :) Skönt att höra att det inte bara jag som drabbats :) puss!!

2008-10-23 @ 18:31:19
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0