telefonlisteskoj

Fick ett roligt mail av Jonna :)

Kika i telefonboken i mobilen och svara på frågorna:


Har du kysst nummer sju?
Anna-Lena som jobbar på Brogården.. njaaa, men kanske pussat på kinden.

Har du träffat nummer nio i veckan?

 Anneli, Freddes syrra. Nej det har jag inte.

Älskar du nummer tio?

Ann-Marlene! min kusin! Ja henne älskar jag!

Är nummer elva en sötnos?

Anton Wiklund är en riktig sötnos!

Är nummer femton en bästis?

Blåklockan! Hahaha! En avdelning på Brogården. Verkligen ingen bästis!!

Har nummer sexton gått i samma klass som du?

Bobbe! Inte i samma klass men på samma skola.

Brukar du hänga med nummer nitton?

 Bowlinkompaniet hänger jag med ibland faktiskt.

Är nummer tjugo bra?

Brogården igen. Ja det är ju ett bra ställe som ger mig extrapengar :)

Gillar du nummer tjugosex?

Darling! (Fredde) Klart att jag gillar min sambo! Faktiskt jättemycket!

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?

Elin Nyström har ett förhållande med Macattack :)

Hur känner du nummer trettioåtta?

Engdahl känner jag via Fredde. Han är en rolig snubbe!

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?

Eve G är en barndomskompis till mig. Jag är inte intresserad av henne sexuellt men dock på en vänskaplig nivå.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?

Gramses karl! (Emelie i min klass kille). Han har jag känt sen Emelie blev ihop med han. Kanske i 2 år?

Tycker du femtiofyra är söt?

 Hogge är jättesöt!

Är femtiosex en gottegris?

Ingela är en riktig gottegris!! :) 

Vad tycker du personen som är längst ner på din lista?

Åström Magnus är en jättetrevlig kille!

_____________________________________________

Stan idag med Lina & Maja. Hittade i sista stund ett bar baggyjeans och två tröjor. :)
Trodde jag skulle komma hem tomhänt idag också. Men icket. 999:- fattigare.
Tack lina och maja för en härlig dag!

Nu ska jag vila en stund inför nattskiftet på Brogården.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0