speedad

Det har varit en späckad vecka.
Måndag praktik på dan och sen nattjobb.
Tisdag- bak och kvällspraktik.. sen testade jag på vattengympa.
Fredde skrattade när han såg min baddräkt... men va fan! Jag fick den av mamma i nian typ... jag är mest nöjd att jag fick på mig den!

Onsdag hängde jag med lilla Lina! Supermysigt! Pizza och skitsnack all night long!
Skönt att få död på mitt dåliga samvete... Tack vännen för en trevlig kväll!
..............Fan att jag inte kan med hur man kopierar in youtube-klick i bloggen....................
Tro mig, jag har försökt :)

Igår kom Fredde hem, men jag hann inte umgås med honom mycket.. hade deadline på examinationsuppgiften och jag hade missuppfattat så jag fick i princip börja om!

Idag har varit en nyttodag. 60 min Core på Friskis och Svettis med Lina och sen drog vi en lunch på Campus. Myspys!
Nu har jag & Fredde städat lägenheten.. bara köket kvar!

Vad händer ikväll?

Imorrn blir det stan med Telve. Lina ville också haka på så det blir som på den gamla goda tiden!
Jag vill slösa och shoppa i sinne!

Slog just in min första julklapp... är jag sär?

Jag är speedad till tusen. Skulle kunna springa jorden runt.

Det här blev långt.
Trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0