Not much to say..

Skönt med en vanlig hederlig skolvecka. Bara praktik annars.
I veckan är det katastrofvecka. Väldigt intressant och lärorikt.

Inte mycket att säga. Imorrn kommer Fredde hem igen.
Tycker nyss att han for. Veckorna går ruskigt snabbt.

Klassfest fredag! Nice! Alla utom en kan komma, har nog aldrig hänt förr att vi blir så många.
Orren väljer jakt av hare före oss. Skamligt! Men han är ju en riktig bonnläpp så jag ska försöka förstå honom :P

Nu blir det plugg och mera plugg. Examinationsdag för äldreomsorgen imorrn. Sen är det blocket klart.

Bara vårdcentral och psykiatri kvar sen är jag färdig!!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman.. du, ska ni ut nått på fredag då?? vore kul å dansa med dej.. tror jag ska ut iaf.. =) sen "holla" om du ska träna för jag är het nu gumman.. du kan ju hänga med mej, ingen som tar betalt där ju! =P pözz pözz

2008-10-08 @ 19:08:42
URL: http://tuggbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0