William my brother

Kjell som bor under oss ringde hit igår natt just efter 12.

- Det står en kille här nere som kastar sopar. Han påstår att han är Johannas lillebror!

Fredde gick ner och släppte in William som var allt annat än nykter.
Han hade betalat svarttaxin 180 kronor för att åka till oss från stan.
Med vanlig taxi kostar det cirka 80 kronor. HAHAHA!
Han fick inte gå in på Station 8 eftersom vakterna bedömde att han var för full.
William kontrade med en klassiker:
-Ni är bara bittra för att ni inte kom in på polishögskolan.
Vakterna tog då fram sina batonger var på William drog.



Att han kastade en sop på Märtha och Kjells fönster lär ju snart hela grannskapet veta.
Om de inte redan vet. Han träffade verkligen av rätt fönster. Eller inte!

Han mår inte så bra idag. Toan är ockuperad.

Vad lär vi oss av detta W?

Tur att vi va hemma. Jag vill inte veta vad Wille annars skulle ha hittat på.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: E.Bo

HAHAHA jag dör!!!! Märta fick vatten på sin kvarn! Hur ska detta ersättas då? Ska du putsa deras fönster i - 18 grader??? Observera tiden...jag har varit vaken sen 07:10...en söndag!

2008-11-30 @ 07:50:42
Postat av: sussie

HAHAHAHAHHAHA =)

2008-11-30 @ 14:08:35
Postat av: Johanna

Emelie: Uppe med tuppen! Jag steg faktiskt upp 07.30 då jag skulle åka med morsan till Umeå. Är där nu :) Jag antar att mitt straff från Märta kommer under december.. jag har inte hört nåt än!



Sussie: Jag vet! Han är lik sin syster :)

2008-11-30 @ 16:14:53
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: jonna

haha, ojdå! Tur han hittade till er iaf :)

2008-11-30 @ 23:08:02
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Elin

haha... jag fattade inte först, trodde han kasta sopor, sen tänkt jag vaddå kanse en sop på deras fönser. Haha, trevligt!!! Puss

2008-12-01 @ 12:38:56
Postat av: Johanna

Elin: Haha! Du är inte ensam. Många har trott att han kastade sopor. Det hade varit ännu roligare om det va de han kastade!! :)



Jonna: Ja det va jävligt tur att han hittade till oss! Han va ju inte i det bästa skicket! Ses onsdag!

2008-12-01 @ 13:30:37
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: ellan

Nu börjar jag gråta Johanna. Du vet hur känslig jag är. Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig.

2008-12-04 @ 21:16:45
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0