Umeå-Skellefteå-Piteå

Helloo!

Har hunnit med en sväng till syrrans familj i Umeå. Myspys.
Isses Rattatoille (stavning??) är inte att förakta!
Blev även en sväng på stan och en promme.
Polly är ju bara SÖTAST!! Gladare unge är nog svårt att hitta!


Sen blev det examination av vårdcentralsbiten. GODKÄND! Skönt.
Nu är det bara psykiatriblocket kvar med start imorgon.

Igår bar det av till Piteå på Bravidas firmafest.
Shopping på dagen där jag sprang på Janni & Robin! haha! Odds?
Trodde kanske att jag skulle träffa på Jonna som ju bor i Piteå, men inte Janni!! :)
Sen såg vi Stormen. Vilka akrobater! Helt galet duktiga. Men handlingen va underlig. Inte många som tyckte den va bra. Fredde somnade.. skyllde på syrebrist, men det tror jag e bullshit! :)
Buffé och levande musik på hotellet va nästa punkt på programmet. Mycket trevligt!

Ikväll är det soffan som gäller!
Missa inte Linda Rosing i Sanningens Ögonblick på femman kl. 21.00!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Idha

Tack för besöket och välkommen åter. Ratatouille stavas det. Så du var fan nära!

2008-11-16 @ 19:18:27
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv :) Och välkomna hit på lördag!!

2008-11-16 @ 19:23:00
Postat av: Jonna

Jaa jag hörde ju av Janni att ni var i stan.. Skulle ju ha hört av er hade jukunna träffa er en snabbis på stan.. :) Men men, sugen på tjejfest hos mig på lördag? Lustpaty! Vi hörs.. :) Puss..

2008-11-17 @ 21:46:44
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0