Thailand!!

Fredde peppar på att åka till Thailand.
Självklart vill jag det.. men det är bad timing!
Nu har jag ju praktiken och sen under jullovet känns det som att jag vill jobba på Brois för att inte bli pank ifall jag inte får jobb direkt jag är färdig...
Men då säger Fredde plötsligt...:

- men om jag bjuder då?

Thailand here we come!

Så Fredde letade och letade resor. Jag måste vara tillbaka den 8:e jan då jag examinerar psykblocket.
Såklart fanns det bara resor då man kommer hem den 8:e (till arlanda).

Bajs! Men.. vi ska dit.. så småningom.

Kommentarer
Postat av: Janni

Kan du inte jobba ihop tiden på praktiken som jag gjorde? Så kan ni vara typ andra veckan i dec? Hehe. :)

2008-11-24 @ 08:19:47
Postat av: Johanna

Jo det skulle man ju kunna... :) Vi måste ju bara hitta en resa som passar först. Ja.. vi får se vad det blir.. Fan vad det stormar! Jag har kväll på psyket.. känns inte kul att gå hem halv tio då det är kolsvart och stormar! Huvva! Puss!

2008-11-24 @ 10:47:11
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: maja

thailand??? så skönt, att du inte berättade det i dag!?? å vad avis jag blir. hoppas det blir av och tack igen för en jättehärlig åktur. i owe u one. puss.

2008-11-25 @ 17:07:39
Postat av: Johanna

Maja: Det blir nog inte Thailand i år.. det hinns inte med.. men nästa år! :) Tack själv för äventyret! Du är BÄST!! puss!

2008-11-25 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0