psyket

Idag la personalen på psyk 1 mig i bälte.
Fy fan vilken panik det måste vara att bli tvångsbältad.
Jag va ju som med på noterna men tyckte ändå att det va jobbigt.
Men en bra erfarenhet att ha provat.

Jag är verkligen positivt överraskad av psykplaceringen.
Trots att det är patienter som är dömda till vård och tvångsvårdade som ligger där jag är.
De är ju faktiskt sjuka. Bara det att de är sjuka i själen som nån så fint sa.
Det är iaf jätteintressant! Jag ser fram emot dessa 5 veckor!
Lite kul att typ alla som jobbar där är från Bureå också! :)
Back to högstadiet!

Ja 5 veckor.. sen då? Haha.. ut i stora vida världen.
Hur fan skriver man ett CV?? Syrran?

Nä. Nu ska jag träna..måste hålla mig till mina 3 gånger i veckan.
Fuskar jag 

Kommentarer
Postat av: Idha

CV kan jag hjälpa dig med. Lugn!

2008-11-20 @ 19:28:07
Postat av: Johanna

tack idheee! ses i hjogg imorrn! puss

2008-11-20 @ 21:06:14
Postat av: Jonna

Mmm så kul att du har en sån avdelning, men är lite lugnare, kommer mest för samtal. men det kan vara intressant :) hihi.. ger du bara cv elelr ger du personligt brev också?

Hmm, jag har verkligen för mig att jag sagt nått.. men kan ej lova. har sagt till janni på msn, undra om jag sa till henne att höra med dig och emelie? Kan tyvärr vara så :S

Jaja ses näst nästa vecka! Kramar, jobba lugnt!

2008-11-20 @ 22:40:57
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0