Vattenskada & kaffeberoende

Idag har det visat sig att vårat kök är totalt vattenskadat!
Tanten som bor under oss fick tydligen vattendroppar i sitt te imorse.
Så imorrn kommer det massa byggubbar och river hela köket.. golv och allt! (jag hatar golvet så det gör inget).
Men fan va jobbigt! Vi får inte vara i köket på flera dagar!! Hur fan ska vi laga mat?
Jag har inte råd att äta ute resten av veckan! Jaja, förhoppningsvis får vi klarare besked imorrn.

Just nu vill jag spy över C-uppsatsen och ta sommarlov.
Handledning idag, inga stora grejer att ändra men vi har ju inte kommit någon vart i diskussionen..
Vi ska köra hårt imorrn och förhoppningsvis få massa gjort.

Jag har för övrigt insett att jag är beroende av kaffe. Förr drack jag nån kopp i veckan. Mest när jag jobbade.
Men nu kokar jag kaffe till mig själv! Det har jag aldrig gjort förr.. Gott är det! Och uppiggande :)

-2,5 kilo sen mitt nya liv började för 2 veckor sen :) Way to go!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ojj.. Inge kul nu, men det blir kanske skönt då det är klart och fräscht. Hoppas det går fort! :)änk positivt :) Johanna: Kämpa med c-uppsatsen, ser du inte ljuset? ;) Kramar...

2008-05-19 @ 20:10:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

hehe, då är vi i ungefär samma sitts :/ inge skoj!a det! :)

2008-05-19 @ 23:10:12
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Idha

Fy fan för kök. Men så jävla gott att äta ute. Fredde får fan bjuda. Hälsa det från mig. Du kan ju inte rå för att han har urinerat på golvet så att det har blivit vattenskadat. :)

Idag var en rörmokare här. Då tänkte jag på Fredde. Haha.

2008-05-19 @ 23:35:50
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0