Snott från Carkan!

Jag stal en kul grej från carkan ( http://carkan.blogg.se/ )

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Han är fortfarande med mig, min kära ballong!                                                 

Vilken raggningsreplik faller du för?
Tja, du det är panerad fisk idag, ska du & Gramse äta det?                                      (Jag skulle lätt falla för det)

Vad var det första du sa imorse?
Kan du snälla köpa snus te jag?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ja men va fan det är ju kul om jag får knulla, unna mig det min vän.                                    (HAHAHAHAHAHA)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Desamma sötnos, nu ska jag städa och fara på jobbet!

Så vad säger du under förspel?
Vi är glada att du jobbar så vi får semester!                              

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Kan du fixa öl åt mig imorrn?                                                  (Skrämmande första ord)!



HAHAHA! De va kul med ett gott skratt så här på kvällskvisten! Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: maja

här får du skratta lite mer:
Det var en gång en pappa som var lastbilschaufför. En dag så hade han med sej sin 5 åriga son på jobbet som skulle få åka med i lastbilen. När pappan skulle backa ut med lastbilen från parkeringen så körde han in i en stolpe.
- KUK! vrålade han rätt ut.
- Vad betyder det? undrade hans son.
- Eh... eh... lastbil.... ljög pappan.
På försök nummer två så råkade han backa in i stolpen igen.
- FITTA! vrålade han rätt ut.
- Vad betyder de? undrade hans son.
- Eh... hm... grind. ljög pappan.
På försök nummer 3 backade han in i stolpen igen. Och nu var han verkligen jättearg och irriterad.
- MEN JÄVLA HORA! vrålade han.
- Vad betyder de? undrade sonen.
- NUNNA! ljög pappan.
På fjärde försöket lyckades han äntligen backa ut med lastbilen och åka därifrån. När dom var framme till ett ställe där dom skulle hämta lite saker så var det en grind som var stängd. Och lat som pappan va så orkade han inte gå ut och öppna grinden. Så han sa åt sin son att göra de. Sonen orkade inte heller, men fick just då syn på en nunna som gick förbi alldeles utanför på trottoaren. Så han vevade ner rutan och vrålade:
- JÄVLA HORA! JÄVLA HORA! Vill du vara så vänlig att öppna fittan så att pappa kan köra in med kuken?!

2008-05-08 @ 20:45:56
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA, din snuskis!

2008-05-09 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0