mys med mammsen

Mys med mamma igår kväll. Vi tog en prommis i byn, grannens hund fick följa med men hon blev helt slut efter två kilometer så fick i princip släpa hem henne.. det visade sig att hon är van att gå typ 200 meter, inte mer! Stackars vovve. Jag skjutsade Wille och hans gäng till O'learys, vi såg ca 10 älgar mellan Hjoggböle-Gamla Falmark! Sjukt.

Wille: Ska du ha nå för besväret syrran?
Jag: Nej, det behövs inte, ha så kul nu!
Wille: Här har du en tjuga!

Sötnos!

En bild på mig och mammsen.

Och här kommer den efterlängtade bilden på Emelie då hon är snygg!


Ikväll blir det grillning, vin och schlager hos Engdahl i Sjöbotten!
Ha en trevlig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

hallå du! Kul att springa på dej i fredags btw, är lite besviken på att du gav mej falska förhoppningar ang studielånet ;-) Hade inte fått så mkt så det stör. Men emn, det gör inget! Har nu köpt hem nutrilett(naturdiet) som blandas med vatten och min fråga är.. Smakar camebrigde pulvret lika jävligt som det här? Man får hålla för näsan, ha en hink i närheten och massa vatten för att klara av det! Men vill man vara fin får man lida pin. Beach 2008 är ju här väldigt snart! Ha det gött

2008-05-26 @ 09:15:52
URL: http://silentforce.blogg.se
Postat av: maja

här kommer en bild på emelis då hon var snygg!schysst vän du är då=).. Emelie, ta inte åt dig. JAG tycker att du alltid är fin. (he lukta smööör).. sov gott min nuveltopp.

2008-05-26 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0