Min lägenhet är ett VRAK

Fuktskadan har förstört allt.
Tydligen är den så omfattande att det inte kommer att gå bo här på 3 månader!
Vi måste alltså flytta.
Fy fan vad jobbigt! Och innan man har hittat en ny lägga...
Hela köket är en byggarbetsplats, och där ska vi laga mat!!

Tycker ni att jag är knäpp om jag ringer Skebo och begär att få lägre hyra nästa månad?
Det är fan inte mer än rätt egentligen, jag måste ta på mig skor för att kunna ta ett glas vatten!
Kul att hacka grönsaker och laga mat i allt byggdamm!!

Borde vi kräva reducerad hyra?

Tacksam för svar!


Kommentarer
Postat av: Idha

Du kan ju kolla om ni har rätt till det.

2008-05-20 @ 20:25:26
URL: http://samboronbon.blogg.se
Postat av: Erica

Klart du kan kräva det! Du bör iaf prata med dem med ögonbrynen nere vid hakan :-)

2008-05-21 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0