Hysteriskt roligt

Jag tycker det är hysteriskt roligt med felsjungningar!

Riktiga texten är:

School is out for the summer,
school is out for ever,
No more teachers,
no more homework..

Men någon sjöng:
Suicide for the summer,
suicide for ever,
No more teachers,
no more homework..

Riktiga texten är:
Teddy björnen Fredriksson,
ja så hette han.
Men någon sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson
Jansson hette han!                        Hahahahaha! Logiskt att just ha sjungit hans efternamn och slänga dit ett till?


Riktiga texten var:

Michelangelo, men så svara då.

Men någon sjöng:
Vicken lattjo låt, men så svara då.


Riktiga texten var:

I'm a survivor, I'm gonna make it

Men någon sjöng:
I'm a survivor, I am Darth Vader 

Nu är jag på bättre humör.
Har varit många svängar om vattenskadan hit och dit idag, ids inte skriva. Imorrn får jag klara besked om hur allt kommer att bli, och var vi ska bo. Håll utkik efter en update ikväll eller imorrn :)

Nu blir det mys med Fredde!


Kommentarer
Postat av: Erica

Okej, well..jag plågar mig själv kan man ju lätt säga. Men jag vill tappa vikt asap nu när sommaren tydligen är här! Jag jobbar på Ica Maxi men har inte börjat ordentligt än, saknar dock lassa ibland om jag ska vara ärlig. :-)

2008-05-26 @ 19:54:04
URL: http://silentforce.blogg.se
Postat av: Jonna

Jaa jag hoppas det blir skoj, vi blev båda sugna då vi såg det och så fick vi det så det var ju skoj! :) Jaa nog är det bäst hemma, men skoj att fara på en liten tripp också ;) Jåå det går gode bra, lite finlir nu och lite diskussion så är det klart & betart! HUr går det för er??

Hehe jag är nog väldigt bra på felsjungningar skulle jag tro :P haha. Märks då man ska sjunga kareoke, då tänker man oj är det så det ska vara :D

Kram på dig!! sSes till veckan, vet du när vi får veta vem vi ska opponera på ?

2008-05-26 @ 22:57:09
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0