förkyld

Död åt min förkylning!
Kul att hosta hela nätterna? NEJ
Kul att inte kunna andas utan att låta som en gris? NEJ
Kul att låta som att man ständigt är nyvaken? NEJ

Nu missar jag Jannis birthdayparty! BAJS!
Blir att chilla.. orkar inte göra nåt.
Ska nog till Majsan och dega.. men hon bjuder alltid på onyttigheter.. HM! :)

På tal om Maja så har hon gjort sms-testet..
På frågan om vad hon säger under förspel fick hon:
"Är du på ingående snart så jag kan ta fram godsakerna"!!
HAHAHAHAHAHA! Så jävla klockrent!

Kul att strosa på vårmässan idag! Dö inte nu men jag kramade Room Service Johnny!!
Jag kände mig som en töntig tioåring men det var det värt! Tog även autografen!
I'm in LOVE!
Puss

Kommentarer
Postat av: Idha

Isaks sista ord innan han dör: "Vad fan heter Håll käften på ryska?"

2008-05-10 @ 18:30:34
URL: http://samboronbon.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA!

2008-05-11 @ 12:09:42
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0