En jämn fight!

image11Jag glömde ju säga att Elin vann stegtävlingen.. med 1260 steg. På 5 dagar gick jag ca 64800 steg och hon 66000 steg. Det skilde alltså en promenad på ungefär 10-15 minuter! Jag hatar att förlora men det var skönt att vi va så jämna. Det hade inte varit särskilt roligt att få dyngstryk!

C-uppsatsen går framåt, i veckan blir det mest att peta i språk och göra lite ändringar här & där. Vi ska byta en artikel också. Vi hade handledning idag i 1 timme & 40 minuter! Men det var skönt eftersom vi bara haft en handledning tidigare.

Nä nu måste jag lägga mig ner & försöka smälta kåldolmarna.
Jag ÄLSKAR kåldolmar!    image12Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Som jag skrev, så står jag på olika ben i dne åsikten. Självklart förtjänar dem mer i lön än oss..de har ju ändå ett större ansvar i allt, vi behöver ju inte ta de ansvaren. Nä, vill man tjäna pengar så ska man nog inte välja vården utan där måste man ha valt med hjärtat (låter gay´t men du vet vad jag menar..) Hörde en ful kommentar under tiden på jobbet av en lkre "jag valde då att bli läkare enbart för pengarna"..så det känns ju tryggt :) Kämpa på!

2008-05-13 @ 11:15:55
URL: http://silentforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0