CP-CSN!!


 image13 Nu har jag varit nykter sen valborgs, inte för att det är jättelänge men jag peppar på fest!
Markus kommer ju hem fårn Afghanistan imorrn och Elin trodde att det kunde bli partaj på lördag!
Jag hoppas det blir så, känner för att klä upp mig och dricka lite vin :) 

I natt blir det Brogården. Har bara jobbat ett pass tidigare i maj tack vara CP-CSN!
Nä som student får man då inte tjäna hur mycket man vill... vi tvingas ta lån för att vi inte får jobba!
Snacka om snedvridet! Nä, död åt CSN!

Stackars Fredde har gömt sig i sovrummet och smygäter chips, han tror att jag inte vet men jag hör hur det knapras och prasslas! Han har ju lovat att vara nyttig med mig på veckorna men det tycks inte funka ;)
Nu ska jag gå och avslöja honom!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :) Jamen precis, det var trevligt och vääldigt länge sen känns det som.. Håller med om att dte är irriterande med CSN skiten och tjäna så mkt hit och dit! :S Hoppas du får en skoj fest i helgen!! ;D Ha det, Kramar!

2008-05-14 @ 18:29:04
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0