Bo-Lennart?

"Bolle" ringde mig i morse. Det är tydligen "Bolle" som håller i trådarna vad gäller renoveringen av köket.
"Bolle".. måste ju va Bo-Lennart? eller?
Han sa i alla fall att vi nog inte kan flytta hem igen förrän i mitten på OKTOBER! Fucking hell.
Då va jag ju tvungen att ringa länsf. och berätta det. Men de sa att jag får behålla hyrbilen så länge vi bor i stugan. Så då äre ju lugnt. Vi sparar ju in massa pengar på hyra! Men det är ju jobbigt också så klart. Hemma finns ju allt.

Vi flyttar på måndag i alla fall. Så i helgen måste vi tömma köket + 3:e rummet, packa och storstäda i stugan. Vi måste få i gång spis och försöka hitta en toa. Jag kan skita på utedass i krisläge men inte jämt! Detta innebär att jag inte kommer att kunna åka till Umeå. Det finns inte tid. Må¨ste få bort allt musbajs så det går sova där.

Ikväll blir det Brogården, 14-20 på Hjortronlandet. Vi har jobbat med uppsatsen till nu och börjar se slutet på detta. Vår handledare sa att vi hade ett utmärkt språk genom hela uppsatsen och sen var hon imponerad över brödtexter och slutdiskussion! WOW! :) Vi är helnöjda. Men lite ändringar har vi kvar att göra. Mest finslip. Vad som helst kan ju hända ändå, vi kan ju bli underkända på examinationen.. det finns inga garantier. Håll tummarna!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0