Påsken

Påsken har varit helt underbar. Vi har spenderat mycket tid i Hjoggböle med the family! Spelat spel med Wille, Idha och Isak och ätit massa gott. Jag och Fredde har också tagit två skoterdagar till sjöbo och grillat med gänget! Hur skönt som helst. Vi åkte bob och miniskidor efter skotern, lite träningsvärk! HAHA!
Ser ut att va lika fint väder idag.. jag och Emelie ska på skolan i eftermiddag och göra klart hemtentan, sen ska vi börja opponera imorrn med Janni. Ska lätt gå till skolan i solen :)

Jag tar igen att AIK kommer vinna SM-guld :-/

Snart äre vår!

Kommentarer
Postat av: Vraket

Hörredu!! Ska du gå till skolan?!?! Det innebär att du tvingar det lataste vraket i Bure att också GÅ hem till dig! Det är nog tur, för det blir nog enda gången jag måste gå från skolan och det kan nog behövas...! Dock så kan det hända att du får bära mig uppför lassaberget ;) Ses snart!

2008-03-25 @ 10:36:30
URL: http://emebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0