jodeladihi!

Så var hemtentan klar! :) Sååååååå skönt!
10 veckors C-uppsats och 20 veckors praktik kvar sen är jag legitimerad sjuksköterska! NICE!

Har åkt på urinvägsinfektion! Man ska visst inte cykla i tunna byxor, utan långkalasonger på en kall sadel i -10 grader... det borde jag veta.. men jag kollade inte hur kallt det var.. det behövs så lite för att jag ska få UVI! Bajs!

Jag sa precis som sist när sköterskan frågade: "Tror du du kan kissa"?
 
-Jag har UVI, jag kan pissa när som helst! Haha det är ju för fan ett av symtomen!

Hockeybocky ikväll? Va sa du? :)

Kommentarer
Postat av: Wreck

Jag har en överraskning till dig också imorgon!! Om jag kommer ihåg den ;)

2008-03-27 @ 18:27:17
URL: http://emebo.blogg.se
Postat av: Idha Karlsson

Haha, jag kom just hem efter ett njurstensanfall. Pinkade ut stenjäveln av mig själv men det gjorde SATANS ont. Höll på att slå ned en barnmorska... De var snälla på förlossningen och Grynet mådde iaf skitbra.

2008-03-27 @ 22:43:24
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0