Charader, Balzac och "Big girl's don't cry"!

Nu börjar jag tveka på om Skellefteå verkligen kommer att vinna SM-guld.. men än är det inte över :)

Fest hos Thompa och Ingela igår! Hur trevligt som helst!
Det blev bland annat charader.. Fredde va nyknullad, Mogge levde farligt, Lina va lejonskötare, Elin va Rocko, Jocke visste inte va en stalker va och Jeppe va Paris Hilton. Tjejerna vann med 26-22! Snyggt jobbat!

Utgång på Balzac, hade jättetrevligt! Träffade Majas lillebror Petter som bara är såå trevlig (och söt)! Han presenterade mig som Mäjas bästa vän och då insåg jag att jag är stolt att va det! Haha! Det kändes liksom rätt..
"Det här är Majas bästa kompis, Johanna". Johanna & Maja - Köttfärssås och spaghetti ;) Ja ni fattar!

Träffade också Linnéa från gymnasiet som jag inte sett på länge.. hon är ju ihop med Nyman! Gud vilket mysigt par, jag blev så lycklig!! :)

Men det roligaste var nog ändå när vi skulle på X:et. Lina körde och vi svängde in på söder med rutorna nedvevade och sjöng i kör "Big Girl's don't cry"! HAHAHA.. så här i efterhand känns det lite fjortis men kul var det! :)

Fast än vårat gäng hållit ihop i hundra år känns det inte förlegat. Vi har så jävla kul ihop!

Nu ska jag gå och se om Fredde lever! :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jonna

härligt med en skoj utekväll :) Hoppas allt är bar annars, sen väll på skolan någongång nästa vecka ;) Kram...

2008-03-16 @ 20:46:24
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: maja

jag är också stolt att få kalla mig din själviska vän. älskar dig sötnos. kul att ni hade riktigt riktigt kul! själv har jag nyss nästan sagt upp mig. ring mig så fort du kan , måste höra med dig om jobbning, hur man gör med en grej. vilket jag vet att du är bra på. vall me before lunch or midday=).. inget hejdå här heller.. jag säger bara ett stort pfft.

2008-03-17 @ 14:45:00
Postat av: Petter

Bara bita ihop sa Greger 87 till agda 85

2008-03-17 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0