Äntligen helg!

Vi fick godkänt på redovisningen! Ojojoj.. trodde inte det skulle gå med tanke på att vi inte lagt ner speciellt mycket jobb...

Det sjukaste: När jag redovisade framme vid tavlan började min mobil vibrera på bänken längst ner i klassrummet, Alexandra i min klass försökte tryckte av den och redovisningen kunde fortsätta. Plötsligt hörde jag en jävligt bekant röst som skrek "JOHANNA"?! i klassrummet...
Alexandra hade inte tryckt bort den ringande personen utan tryckt på högtalare! HAHAHA. Det va syrran som va på andra sidan och undrade varför jag inte sa något! Så sjukt kul!

Vad blir det ikväll?
Ledig hela helgen :)
AIK till slutspel (vilket jag just har fattat vad det innebär) Döm mig inte!

På söndag är det min födelsedag! Jag ska baka min berömda morotskaka nu, annars kommer väl ingen.. hehe.

Puss

Kommentarer
Postat av: maja

nä,ananrs kommer jag verkligen inte. men gör även egna juleljus. komemr lite senat, ska jobba både natt och dag.Det är sant, jag har sagt det åt flera! (förlåt Idha.)

2008-03-07 @ 15:37:01
Postat av: Johanna

jag stöper på en gång! Löv!

2008-03-07 @ 18:36:14
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0