23 år & 1 dag..

Oj vilken födelsedag jag hade igår! Helt underbar dag!
Fick massor av fina presenter ;)
Mamma och Pappa gav mig pengar och blommor, Togny och Carina gav mig 50st guldtior ;), Av syskonen med respektive fick jag singstar!, Av Fredde fick jag presentkort på massage x2, Av brudarna fick jag presentkort på attityd, av min kusin och hennes familj fick jag en tröja och ett halsband, av mina vrak fick jag blomkrukor, av freddes lillebor fick jag en blomma i kruka :) Ojojoj! Är så lycklig! Kunde inte ha blivit bättre!

Jag styrde ihop ballongleken också.. man måste leka på sin födelsedag!
Ingela vann!
Ikväll kommer Anki och Micke.. de kunde inte komma igår så då blir det smörgåstårta med dem ikväll! :)
Har också fått veta något helt fantastiskt roligt som jag bara inte kan säga än men om det är sant så är det ju helt underbart!

Krya på er Eve, Adde, Lina & Emelie :)

Puss från en lycklig 23-åring!

Kommentarer
Postat av: Idha

Nu gör du mig nyfiken!!! ;)

2008-03-10 @ 23:08:48
URL: http://samboronbon.blogg.se
Postat av: maja W

jag bev också nyfiken..?? men jag tror det handlar om Ingela eller Elin. Vem av dem ska ha barn??Eller så är det din kusin Ulla som ska ha!?..eller är de du?=) det handlar om barn iaf, i just know it! hörs ikväll darling, här är det väldigt luugnt och TYST.....

2008-03-11 @ 12:39:36
Postat av: Johanna

Hahaha.. det är faktiskt ingen som är med barn, men jag förstod att alla skulle tro det ;)

2008-03-11 @ 15:00:04
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0