Tessie

Här är lilla Tessie som vi tar hand om i veckan :) Hon är söt! Men snacka om knähund! Hon är rädd för allting och vill därför helst bli buren eller ligga i knät. Om hon inte känner personen så får den absolut under inga omständigheter lyfta upp henne. Men hon är söt som fan! Hon ska ha valpar nästa sommar. Anki vill att pappan till valparna ska vara en chiwaowa (stavning)? Då funderar jag på att köpa en valp.. men vi får se hur det blir med jobb etc.

Vi är i alla fall hos Anki i stan nu. Anki är i Sthlm och Micke är hos sina föräldrar. Fredde kom hem redan ikväll från Ume så nu bor vi här till på fredag.

Försöker vända dygnet eftersom jag ska jobba natt imorn.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Janni

åh vad kul med valpar!! jag och robbe ska gå fre och lör, kanske tors också, vi kan väl höras av mot helgen, annars ses vi iofs säkert i dimman! :) puss

2008-06-24 @ 23:46:03
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vi kan absolut höras av! :) Finns det nåt schlagertält i år? Jag hoppas!! puss!

2008-06-25 @ 12:59:29
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0